Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Ny patient

Velkommen til Lægerne i Tranbjerg

Første gang du besøger os er det vigtigt, at vi får din e-mailadresse og mobilnummer. Du og eventuelt dine børn skal oprettet elektronisk i vores selvbetjening

Du bedes også kontakte din tidligere læge for at få din journal overført til os, da dette ikke foregår ikke automatisk.

Hvem er jeg tilknyttet?

Du vil frit kunne vælge mellem lægerne, når du bestiller en tid. Vi anbefaler, at man ser den samme læge fra gang til gang. Hvis det drejer sig om akut sygdom, vil du få en tid ved første ledige læge, medmindre andet aftales.Du får automatisk tilsendt et nyt sundhedskort

Er der telefontid?

Telefonen er dagligt åben til sekretariatet mellem 08.00-12:00, hvor praksispersonalet vil være klar ved telefonen.

Hvis der er tale om en problemstilling, som kræver at lægen involveres, vil praksispersonale altid kunne få fat i en læge og ved behov få lægen til at ringe tilbage til dig.

Du kan stadig, via hjemmesiden, stille spørgsmål til lægerne og personalet, bestille/aflyser tider og bestille medicin. Medicin kan også bestilles via app’en “Min Læge”eller Medicinkortet vha. smartphone.
Vanedannende medicin kræver dog stadig fremmøde.

Hvordan kan jeg kommunikere med lægen?

Vi besvarer spørgsmål, som sendes på mail via vores hjemmeside eller Min Læge app’en hurtigst muligt, og bestræber os på, at der altid er svaret inden for fem hverdage. Du kan også altid ringe til vores sekretær. 

Kan jeg blive patient hos Lægerne i Tranbjerg?

Ja, såfremt klinikken har åben for tilgang. Dette vil fremgår af sundhed.dk - klik her